شهید سلیمانی ستونی برای انقلاب و خاری در چشم دشمنان این نظام بود.
شهید سلیمانی ستونی برای انقلاب و خاری در چشم دشمنان این نظام بود.
مهندس علی فتح الهی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد:شهید سلیمانی ستونی برای انقلاب و خاری در چشم دشمنان این نظام بود.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛  فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این انقلاب زمانی رقم خورد که قدرتمندان دنیا تصور نمی‌کردند که رهبری همچون امام خمینی (ره) بتواند با درایت و هوشمندی انقلاب جمهوری اسلامی را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه با تفکر و حرکت انقلابی می‌توان در سخت‌ترین شرایط هم موفق بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که نقش ه‌های شوم دشمنان بر ملأ شد.

مهندس فتح الهی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز سربازان انقلاب با تمامی کمبودها و امکانات یک وجب از این خاک را در اختیار بیگانگان قرار ندادند، گفت: برای حفظ و تعالی این انقلاب نیز نباید از مسیر اصلی این جریان خارج شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر مسئولیت ما در مقابل انقلاب بسیار سنگین است، افزود: با اجرای همان تفکر انقلابی سال‌های اولیه انقلاب می‌توانیم به پیشرفت و تعالی بیشتر برسیم.

فرماندار رشت با گرامیداشت یاد و خاطر ۲۳ شهید انقلاب در سطح شهرستان رشت، تاکید کرد: آذین بندی محیط اداری و در سطح شهر و روستا در دستور کار قرار بگیرد.

مهندس فتح الهی در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در زمینه شناسایی و غربالگری شهروندان در مقابله بیماری کرونا، گفت: عوامل اجرایی این طرح با کمترین امکانات بهترین عملکرد را داشتند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی یک حرکت انقلابی دیگری بود که استان گیلان در این طرح بسیار موفق عمل کرد، اضافه کرد: گیلان می‌تواند به الگوی سایر استان‌ها برای اجرای این طرح غربالگری تبدیل شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است خدمات نظام و دولت برای مردم بازگو شود.