برگزاری جلسه پیگیری و بررسی سندهای مالی پرداخت شده و در دست اقدام
برگزاری جلسه پیگیری و بررسی سندهای مالی پرداخت شده و در دست اقدام
جلسه ای به ریاست لعیاعظیمی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان و با حضور محمدبرهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی ، مهدی قنبری رئیس امور مالی و فرشته شادکام مسئول دفتر مدیرکل بهزیستی گیلان مبنی بر پیگیری و بررسی سندهای مالی پرداخت شده و در دست اقدام در محل معاونت پشتیبانی بهزیستی گیلان برگزار شد. 

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان -صبح روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه، جلسه ای به ریاست لعیاعظیمی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان و با حضور محمدبرهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی ، مهدی قنبری رئیس امور مالی و فرشته شادکام مسئول دفتر مدیرکل بهزیستی گیلان مبنی بر پیگیری و بررسی سندهای مالی پرداخت شده و در دست اقدام در محل معاونت پشتیبانی بهزیستی گیلان برگزار شد.

در این نشست پیرامون  تخصیص اعتبارات و اسناد پرداخت شده و در دست اقدام به جامعه هدف و عوامل سازمانی گفتگو و تبادل نظر شد. 
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف و مددجویان  تحت هر شرایطی اذعان داشت:
جهت کمک و مددرسانی به جامعه هدف مطابق روال گذشته تخصیص اعتبار صورت گرفته است و تمام تلاشمان این است تا طبق مقررات سازمانی کمک های نقدی  به دست جامعه هدف و مددجویان بهزیستی برسد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان