اداره کل نوسازی مدارس گیلان بیشترین درصد آمار افتتاح پروژه ها در استان را به خود اختصاص داده است.
اداره کل نوسازی مدارس گیلان بیشترین درصد آمار افتتاح پروژه ها در استان را به خود اختصاص داده است.
رفع مشکلات و دغدغه‌های همکاران نوسازی مدارس گیلان از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و این اداره کل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در دیدار با دکترمحمدرضا رستمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این اداره کل، در خصوص اعتبارات جاری، رتبه بندی همکاران، اعتبارات تملک دارائی و پیگیری مشکلات پرسنل اداره کل نوسازی مدارس گیلان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 مهندس دقیق در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش همکاران نوسازی مدارس گیلان گفت: رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و این اداره کل می باشد.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی پروژه های آموزشی در دست اجرا، افزود: اداره کل نوسازی مدارس با تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای خود با افتخار فضاهای تعلیم و تربیت را برای آینده سازان در سرتاسر استان آماده می کند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های آموزشی و نیمه استان افزود: اداره کل نوسازی مدارس در هفته دولت و ایام الله دهه فجر بیشترین درصد آمار افتتاح پروژه ها را در استان به خود اختصاص داده و این جای بسی افتخار است.

مهندس دقیق در ادامه به طور ویژه، پیگیری رتبه بندی همکاران نوسازی مدارس استان، مسائل رفاهی و فوق العاده ویژه همکاران را از رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان را خواستار شد.

در اداره این دیدار، دکتر رستمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان نوسازی مدارس در روند تکمیل و تحویل پروژه‌های آموزشی استان، پیگیری دغدغه معشیتی همکاران نوسازی مدارس استان، تامین اعتبار و رفع مشکلات قول مساعدت و همکاری داد.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان