پروژه امتداد میدان ولیعصر به بلوار دیلمان همزمان با هفته دولت بازگشایی می شود
پروژه امتداد میدان ولیعصر به بلوار دیلمان همزمان با هفته دولت بازگشایی می شود
رحیم شوقی دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه مدیران مناطق پنجگانه شهری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: چهارشنبه هفته جاری همزمان با هفته دولت پروژه امتداد میدان ولیعصر به بلوار دیلمان با حضور استاندار گیلان بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار رشت،وی گفت: مسیر خیابان به طول ۸۵۰ و عرض ۴۵ متری شامل مسیر ماشین رو، کندرو، دوچرخه و پیاده رو می باشد.

شهردار رشت با بیان اینکه کاهش ترافیک بلوار شهید انصاری و بلوار ولیعصر که محور ورودی پرتردد شهرستانهای خمام و بندرانزلی می باشد از اهداف بازگشایی پروژه میدان ولیعصر به بلوار دیلمان است، تصریح کرد: هدایت ترافیک از سمت بلوار خرمشهر به بلوار دیلمان از دیگر اهداف بازگشایی پروژه مذکور است.
شوقی در ادامه از در دستور کار قرار داشتن برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز توسط شهرداری رشت خبر داد و گفت: ساختمان هایی که قابلیت اصلاح ندارند با هماهنگی دادستانی و دستگاه های ذی صلاح به صورت ویژه پیگیری می شوند.
هر کدام از مدیران مناطق پنجگانه شهرداری رشت نیز گزارش هایی مبنی بر پیگیری مطالبات از شرکت های حفاری، تشکیل کمیته ای به منظور وصول مطالبات ماده صد در مناطق، وصول مطالبات از اداره های دولتی، پاکسازی نهرهای آب بر موجود در سطح شهر و پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی کلان مقیاس مانند تملک و بازگشایی محور سعدی به سرگل به صورت روزانه ارائه کردند.
  • منبع خبر : شهرداری رشت