بازدید سر زده استاندار از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان
بازدید سر زده استاندار از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان
استاندار گیلان صبح امروز (سه شنبه) به صورت سر زده، از اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بازدید و ضمن گفت وگو با مراجعان، به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز به‌صورت سر زده، از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بازدید و ضمن گفت‌وگو با کارکنان و مراجعه‌کنندگان، به درخواست های مردمی رسیدگی کرد.

وی در جریان بازدید از بخش های مختلف این نهاد، ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی کمیته امداد به مردم، بر لزوم رسیدگی فوری به مشکلات تأکید کرد.

دکتر عباسی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به اهمیت سرکشی به اداره ها و نهادها‌ به‌صورت سرزده گفت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران و نیز فعالیت دستگاه های اجرایی ، همین بازدیدهای سرزده و میزان رضایتمندی مراجعان است.

وی افزود: برخی دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)  ماموریت های مهمی در حوزه مسکن، اشتغال‌زایی ، توانمندسازی و محرومیت زدایی دارند و اجرای صحیح این فعالیت ها پویایی جامعه را فراهم می آورد.

استاندار گیلان حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد را امری مهم خواند و اظهار داشت:  لازم است با حمایت از افراد کم برخوردار ، نسبت به توانمندسازی، ایجاد اشتغال و تامین هرچند اندکی از هزینه های آنان، اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تلاش کنند میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده به بالاترین اندازه برسد ، گفت: دیدارهای سرزده از اداره‌ها و نهادهای استان، تداوم دارد و تلاش می‌کنیم بیش از پیش در کنار مردم و مسئولان باشیم.

  • منبع خبر : استانداری گیلان