نشست مشترک شهردار رشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
نشست مشترک شهردار رشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
شهردار رشت در راستای توسعه همکاری‌های مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر رحیم شوقی- شهردار کلانشهر رشت به منظور توسعه همکاری شهرداری با نظام سلامت مرکز استان با دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست، پیرامون تعامل بیشتر شهرداری کلانشهر رشت با پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور شهر به ویژه احداث بیمارستان جایگزین پورسینا تبادل‌نظر شد.
همچنبن در این نشست در خصوص طرح‌های عمرانی در حال مطالعه نظام سلامت شهر رشت به ویژه احداث بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی جنرال رشت و بیمارستان در حال مطالعه طرازکوه رشت نیز گفت‌وگو شد.
تسهیل فرایند صدور پروانه کسب احداث ابنیه سلامت‌محور در مراکز آموزشی درمانی سطح شهر رشت، بخشودگی جرایم و عوارض احداث طرح‌های عمرانی بخش درمانی و تسریع در همکاری‌های مشترک شهرداری با نظام سلامت استان مهمترین محورهای مورد بحث و تاکید در نشست مشترک شهردار رشت با مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.
گفتنی است در پایان این نشست، بازدید مشترکی توسط شهردار و مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان از محل احداث جایگزین پورسینا رشت و کلینیک تخصصی شهدای سلامت انجام گرفت.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان