بازدید از پست فوق توزیع درحال ساخت لیسار
بازدید از پست فوق توزیع درحال ساخت لیسار
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان طی بازدید از پست فوق توزیع در حال ساخت لیسار شهرستان تالش، در خصوص تسهیل و تسریع در احداث فیدرهای خروجی فشار متوسط این پست قول همکاری و مساعدت داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان -بر اساس پیگیری های مقامات شهرستان از جمله حسن محمدیاری نماینده مردم شریف تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و به منظور رفع مشکلات ضعف برق مردم منطقه لیسار شهرستان تالش،  پست فوق توزیع در حال ساخت و در آستانه بهره برداری می باشد.
از این رو  محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل بهمراه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و جمعی از مدیران شرکت و مقامات شهرستان تالش از روند اجرای احداث این پست فوق توزیع بازدید کردند.
طی این بازدید مهدیزاده گفت: طبق دستورالعمل ها و فرآیندهای موجود، احداث پست های فوق توزیع بر عهده شرکت برق منطقه ای می باشد و توزیع انرژی برق تولیدی از پست مذکور جز وظایف و رسالت شرکت توزیع برق گیلان است.
وی افزود: آمادگی کامل و صد درصدی از لحاظ نیروی انسانی و دانش فنی در توزیع برق وجود دارد و به محض راه اندازی و بهره برداری از این پست فوق توزیع و به منظور رفاه حال مردم منطقه، آماده ایم خروجی ها ، فیدرها و اتصال به شبکه های فشار متوسط را احداث کنیم.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان تاکید کرد: تامین منابع مالی جز لاینفک و بدیهیات برای انجام پروژه های مهم می باشد و امیدواریم در اجرای این پروژه نیز مسئولان استان و شهرستان همراه و پشتیبان صنعت برق باشند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان