نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امام جمعه املش
نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امام جمعه املش
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در املش با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در شهرستان املش با حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبر- امام جمعه املش دیدار کرد.
دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، خدمت به مردم را رکن اصلی خادمان مردم در نظام سلامت دانست و اظهار کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان کاری جز خدمت به مردم ندارند و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی بهره خواهند گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه املش نیازمند توجه بیش از پیش است، افزود: به زودی تعدادی از پزشکان متخصص مورد نیاز این شهرستان، تامین می‌شود.
دکتر آشوبی همچنین از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان املش خبر داد و این تشکل را با توجه به خیران پای‌کار در این شهرستان در جهت پیشبرد امور سلامت مردم، موثر و مثمر ثمر دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبر- امام جمعه املش نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان، اظهار کرد: علاوه بر خدماتی که در بیمارستان شهرستان ارایه می‌شود، لازم است کلینیک های تخصصی نیز در این شهرستان تقویت شود.
وی همچنین بر ضرورت بهره‌مندی بیشتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خیرین و نیکوکاران شهرستان املش تاکید کرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان