ترخیص دو تن دیگر از مجروحان حادثه لنگرود/ همچنان چهار تن در ICU بستری‌اند
ترخیص دو تن دیگر از مجروحان حادثه لنگرود/ همچنان چهار تن در ICU بستری‌اند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ترخیص دو تن دیگر از مجروحان حادثه لنگرود خبر داد و گفت: همچنان چهار تن از مصدومان این سانحه دلخراش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر ( ۱۵ ابان ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران از ترخیص دو تن دیگر از مجروحان حادثه اندوهبار آتش‌سوزی لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون چهار تن از این مصدومان نجات یافته مداوا و مرخص شده‌اند.
وی با اشاره به سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی مصدومان نجات‌یافته در سانحه اندوه‌بار لنگرود گفت: به سبب شدت جراحات سوختگی وارده چهار تن از مجروحان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مجموعا ۱۷ نفر در سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود نجات یافته بودند، گفت: نجات یافتگان این سانحه به قید فوریت و با راه‌اندازی ۲۰ تخت فوق تخصصی و تخصصی به مرکز سوانح سوختگی رشت منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
دکتر آشوبی همچنین از تلاش کادر درمان برای نجات جان این مصدومین خبر داد و افزود: کادر درمان در تلاش است تا بهبودی کامل این بیماران حاصل شود.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان