سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان املش معرفی شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان املش معرفی شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان املش با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ با حضور دکتر اسماعیل نورصالحی- معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان املش، دکتر آرش یوسفی به عنوان سرپرست مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی و از زحمات دکتر اسدالله علوی-مدیر پیشین شبکه بهداشت این شهرستان تقدیر شد.

معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم که فرماندار و امام جمعه املش هم در آن حضور داشتند، با بیان اینکه تغییر مدیران در راستای تحرک و پویایی مضاعف در مجموعه است اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان شبکه ی بهداشت و درمان املش، شاخص های بهداشتی این شهرستان در وضعیت مناسبی است و انتظار می رود با حضور مدیر جدید شبکه این شاخص ها ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان املش از سالمندترین شهرستان های استان است و در زیرساخت های ویژه ی سالمندان در کشور و استان  کمبودهای اساسی داریم، باید در این حوزه مراقبت های بیشتری از سوی شبکه ی بهداشت و درمان صورت گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه  با اشاره به کاهش نرخ باروری در سطح استان و شهرستان املش یادآور شد : در حوزه ی باروری و مراقبت از مادران باردار هم باید اقدامات وسیعی صورت گیرد و این مهم نیازمند تمرکز فعالیت ها بر اولویت های حوزه ی بهداشت و درمان است.

دکتر نورصالحی همچنین با اشاره به کمبودهای بیمارستان نیکوکار املش ، در راستای افزایش امکانات و تامین نیروی انسانی متخصص در این بیمارستان قول مساعد داد تا با رایزنی با ریاست دانشگاه به زودی تصمیمات جدید اتخاذ شود.

لازم به ذکر است : در پایان  مراسم مذکور ، ضمن تقدیر از زحمات  دکتر اسدالله علوی – مدیر پیشین  شبکه ی بهداشت و درمان املش، دکتر آرش یوسفی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان