مسدود شدن جاده های منتهی به لنگرود
مسدود شدن جاده های منتهی به لنگرود
 دادستان لنگرود، از بسته شدن ورودی جاده های منتهی به لنگرود با دستور قضایی خبر داد و گفت: از روز دوشنبه با دستور قضایی تمامی مسیرهای منتهی به شهرستان لنگرود بسته شده و تردد صرفا برای ساکنان محلی امکان پذیر است.

سید هاشم میرحسینی، از مسدود شدن ورودی جاده های منتهی به لنگرود با دستور قضایی خبر داد و گفت: از روز دوشنبه با دستور قضایی این مسیرها مسدود شده و تردد صرفا برای ساکنان محلی مقدور است لذا از همه هموطنان می‌خواهیم با توجه به مسدود شدن مسیر، به لنگرود سفر نکنند.

وی با اشاره به شرایط فوق العاده استان گیلان به ویژه لنگرود، ادامه داد: شرایط اعمال محدودیت برای تردد به لنگرود نیازمند همکاری شهروندان و ورود جدی مسئولان اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود، با درخواست از رسانه‌ها برای دعوت مردم به عدم حضور در اماکن عمومی و کاستن از ترددها، بیان کرد: از شهروندان می خواهم برای حفظ سلامت خود و خانواده از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

میرحسینی، با بیان اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گسترش این ویروس خدمات‌دهی به همشهریان می‌تواند به سختی ممکن باشد، تصریح کرد: بهترین راهکار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان بهداشتی و درمانی شهرستان است.

  • منبع خبر : ایسنا