دیدار مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
دیدار مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی، مهدی عشوری سرپرست آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس علی دقیق در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس در شهرستان صومعه سرا، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر روند توسعه و ساخت فضاهای آموزشی در استان گیلان شتاب بیشتری گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نوسازی مدارس در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین، همواره تلاش نموده است، افزود: سند تحول بنیادین برقرای عدالت آموزشی را مورد تاکید قرار داده و نوسازی مدارس تحقق این امر مهم را، مهمترین رسالت خود می داند.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه کشور نام برد و اظهار داشت: نوسازی مدارس با تامین زیرساخت های آموزشی زمینه پرورش چنین نیرویی را برای کشور فراهم می نمایید.

وی در ادامه از هماهنگی و همکاری بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس سخن گفت و ابراز داشت: همدلی و وحدت بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس می تواند روند توسعه و پیشرفت فضاهای آموزشی را سرعت بخشید.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان صومعه سرا، اذعان داشت: اولویت‌ این اداره کل تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به ویژه پروژه‌های مشارکتی با خیرین است تا از این طریق بتوانیم فضا را برای افزایش مشارکت‌های مردمی در این عرصه بیش از پیش فراهم نمائیم.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان