حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در میز خدمت جامعه شاهد و ایثارگر
حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در میز خدمت جامعه شاهد و ایثارگر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی استاندار و ۱۰ تن از مدیران کل و روسای سازمان‌های استان پاسخگوی جامعه شاهد و ایثارگر گیلانی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، در راستای طرح سپاس، میز خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نمازخانه اداره کل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.
در این برنامه که با حضور  اسدالله عباسی-استاندار گیلان، مدیران کل و رؤسای ۱۰ سازمان استان گیلان ازجمله دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و  بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، هلال‌احمر، منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صداوسیما، جهاد کشاورزی و شهرداری رشت برگزار شد،  از نزدیک به مشکلات و معضلات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ  داده شد.
در این قرارگاه پاسخگویی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان ها با حضور در  بنیاد شهید و ایثارگران استان  و محل رجوع جامعه شاهد و ایثارگری  پاسخگوی درخواست های آنان در  حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، درمان و مسکن بودند.
دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این میز خدمت با اشاره به اینکه بیشتر مراجعین از متقاضیان درمان هستند، بر عزم جدی دانشگاه به جهت خدمت بیشتر و روزافزون به جامعه شاهد و ایثارگر خبر داد.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه شاهد و ایثارگر می‌توانند همه‌روزه به‌ویژه سه‌شنبه هر هفته با مراجعه به معاونت‌ها و مراکز تابعه، به‌صورت مستقیم با مسئولان نظام سلامت استان ارتباط گرفته و دغدغه‌های خود را مطرح و خدمات مربوطه را دریافت کنند.
به گزارش وبدا، گیلان ۱۳۸ هزار نفر عضو جامعه شاهد و ایثارگر گیلان دارد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان