برپایی کمپین کاروان همدلی ۲ با هدف کمک به دختران معلول ذهنی
برپایی کمپین کاروان همدلی ۲ با هدف کمک به دختران معلول ذهنی
فریبا جانی با اشاره به کمپین «کاروان همدلی 2» مرکز خیریه وحدت در گفت و گو با اقتصاد ملی اظهار کرد: در ماه محرم بسیاری از خیران نذورات شان را به موسسات خیریه اهدا می کنند، براین اساس از همراهان و همدلان خیریه وحدت در خواست دارم، چنانچه در ماه محرم نذری دارند، می توانند آن را به صورت مواد غذایی خام یا به شکل نقدی به مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت اهدا کنند و در این کمپین همراه ما باشند.

مدیر روابط عمومی مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت با اشاره به برپایی کمپین در این مرکز با هدف کمک به دختران معلول ذهنی گفت: خیران می توانند کمک های خود را به صورت مواد غذایی خام یا نقدی به این مرکز اهدا کنند.

 

فریبا جانی با اشاره به کمپین «کاروان همدلی ۲» مرکز خیریه وحدت در گفت و گو با اقتصاد ملی اظهار کرد: در ماه محرم بسیاری از خیران نذورات شان را به موسسات خیریه اهدا می کنند، براین اساس از همراهان و همدلان خیریه وحدت در خواست دارم، چنانچه در ماه محرم  نذری دارند، می توانند آن را به صورت مواد غذایی خام یا به شکل نقدی به مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت اهدا کنند و در این کمپین همراه ما باشند.

 

وی در ادامه با بیان این موضوع که با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ دختران کم توان ذهنی ساکن در مرکزشبانه روزی وحدت مدت ها است در قرنطینه کامل به سر می برد، بیان کرد: در این شرایط امکان برپایی برنامه های مختلف حضوری از جمله گلریزان ها وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت توضیح داد: بنابراین با توجه به شرایط سخت کنونی امسال نیز همچون سال گذشته با برگزاری کمپین «کاروان همدلی ۲» سعی داریم با حمایت خیران و همراهان همیشگی حداقل هزینه  دوماه غذای ۱۸۶ دختر ساکن در وحدت را تامین کنیم

خانی در خصوص اینکه خیران به چه طریقی می توانند کمک نقدی خود را برای این موسسه خیریه ارسال کنند، نیز گفت: افراد می توانند از طریق پرداخت به شماره کارت۵۸۹۲۱۰۱۱۲۱۶۷۵۳۸۹ نسبت به واریز هدایا و کمک های خود اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که هزینه غذای دو ماهه ایام محرم و ‌صفر برای دختران مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، اظهار کرد: به عبارتی باید گفت؛ روزانه به طور میانگین هشت میلیون تومان در این زمینه هزینه می شود.

مدیر روابط عمومی مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت با اشاره به اینکه خیران می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.charityvahdat.ir اطلاعات بیشتری در خصوص این مرکز به دست آورند، افزود: معلولان ذهنی نیز مانند سایر افراد عادی جامعه، حق استفاده از امکانات شهروندی و زندگی سالم را دارند. براین اساس این مرکز با تکیه بر تحقق هدف مذکور با کمک و یاری خیران و کارکنان با انگیزه و نوآور، اهدافی مانند بهبود سطح کیفی زندگی معلولان ذهنی، آگاه سازی اجتماع از نیازهای این قشر آسیب پذیر و فرهنگ سازی برای رفتار مناسب با این افراد را دنبال می کند و در این زمینه از مشارکت های خیرخواهانه همراهان خود بهره می برد.