برگزاری کارگروه پذیرش و ساماندهی در زمان بحران
برگزاری کارگروه پذیرش و ساماندهی در زمان بحران
دکتر نحوی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی، هدف از تشکیل این کارگروه را پذیرش و ساماندهی در زمان بحران با توجه به مکاتبه ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور عنوان نمودند.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان صبح روز دوازدهم دی ماه نشستی با عنوان کارگروه پذیرش و ساماندهی در زمان بحران با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان به عنوان ریاست کارگروه و به دبیری محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی، آقای صفر علی سیرجانی مسئول سامانکده شهرداری و دیگر اعضای کارگروه، در محل دفتر دفتر مدیرکل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، دکتر نحوی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی،  هدف از تشکیل این کارگروه را پذیرش و ساماندهی در زمان بحران با توجه به مکاتبه ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور عنوان نمودند و به این نکته اشاره گردید که در ادوار گذشته نیز ساماندهی جامعه هدف در زمانهای بحران انجام می‌شد. لذا با توجه به دغدغه و دستور ریاست محترم سازمان بر اساس تشکیل کارگروه به دبیری محمد برهود، رئیس پذیرش و هماهنگی و با دقت و حساسیت مضاعف پیگیری خواهد شد.
در ادامه مدیرکل بهزیستی استان خواستار همکاری و همراهی دیگر سازمان‌ها نظیر شهرداری، هلال احمر و مراکز درمانی در این امر خطیر شدند.
و در ادامه آقای سیرجانی،  رئیس سامانکده شهرداری حمایت و همکاری همه جانبه خود را اعلام نمودند.
سپس دیگر اعضای کارگروه به بیان نظرات و راهکارها پرداختند.
و در پایان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن جمع بندی،  نسبت به اهمیت تداوم این جلسات مبنی بر پیگیری و رفع موانع دستوراتی ارائه نمودند.