برگزاری رزمایش مولدهای برق اضطراری برای برگزاری باشکوه انتخابات
برگزاری رزمایش مولدهای برق اضطراری برای برگزاری باشکوه انتخابات
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان از برگزاری رزمایش مولدهای برق اضطراری در سطح شرکت بمنظور ارتقاء سطح آمادگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،مهدیزاده خاطر نشان کرد: به منظور کسب اطمینان از تامین برق پایدار مراکز دیسپاچینگ و ستاد شرکت توزیع جهت برگزاری انتخابات باشکوه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رزمایشی با موضوع تست آماده بکاری دیزل ژنراتورها (برق اضطراری) مراکز حساس و مهم توزیع برق گیلان به اجرا درآمد.
مهدیزاده گفت: ساعت ۸ صبح جمعه ۴ اسفند و طی اجرای این رزمایش مولدهای اضطراری مراکز مهم شرکت که نقش حیاتی در تامین برق و نظارت برآن را دارند مورد تست و آزمایش برای آمادگی و آماده به کاری قرار گرفتند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است و با مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز ۱۱ اسفند بکار خواهیم بست.
مهدیزاده تاکید کرد: نیروها و اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان تا پایان شمارش آراء نیز در آماده باش خواهند بود تا شعب اخذ رای و مردم شریف استان دچار مشکل نشوند .
گفتنی است این رزمایش با حضور آرین دکتر سلمانپور سرپرست معاوونت بهره برداری ،شهرام فلاح فعال رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و جمعی از کارشناسان در محل امور دیسپاچینگ برگزار شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان