ساعت کاری ادارات دولتی گیلان از دوشنبه طبق روال عادی خواهد بود
ساعت کاری ادارات دولتی گیلان از دوشنبه طبق روال عادی خواهد بود
با اتمام زمان‌بندی تغییر ساعت نهادهای دولتی و بانک تا پایان مردادماه، از روز یکشنبه یکم شهریور ساعت کاری تمامی ادارات به روال گذشته باز می گردد.

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، گفت: از فردا تمامی ادارات راس ساعت ۷:۳۰ بازگشایی و تا  ساعت ۱۴:۳۰ فعال خواهند بود.

به گفته وی تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات نیز لغو شده ضمن اینکه با توجه به شرایط قرمز کرونایی استان براساس مصوبات ستاد ملی کرونا ، یک سوم از کارکنان ادارات باید در محل کار خود حاضر باشند که البته برای ادارات ضروری این تعداد حضور یک دوم از کارکنان خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار گیلان با اشاره به تداوم وضعیت قرمز کرونایی در استان گفت: به استثنای مشاغلی همچون رستوران ها و سفره خانه‌های سنتی که باید به صورت بیرون بر فعال باشند، تمامی تالارهای پذیرایی ، سینما ، تئاتر ، باشگاه‌های بدنسازی، استخرهای سرپوشیده ، شهربازی ها و باغ وحش ها طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همچنان تعطیل خواهند بود.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان فقط فعالیت مشاغل سطح یک را قانونی دانست و افزود: پاساژها و بازارهای سربسته نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط اینکه ازدحامی صورت نگیرد ، می توانند فعالیت خود را داشته باشند.

به گفته قاسم نژاد، محدودیت های ترددی نیز از استان های دیگر به گیلان و برعکس تا پنجم شهریورماه همچنان برقرار است

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها اجرا و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو شده است.

  • منبع خبر : ایرنا