جلسه کارگروه توسعه مدیریت پست گیلان برگزار شد
جلسه کارگروه توسعه مدیریت پست گیلان برگزار شد
کارشناس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از کارکنان پست گیلان به منظور کسب بیشترین درصد رشد عملکرد در بین دستگاههای اجرایی استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ؛صبح یکشنبه ۲۸ آبان ماه جلسه کارگروه توسعه مدیریت پست استان گیلان با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان ، شهرام نویری کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و مسئولین شاخص های ارزیابی پست گیلان برگزار شد .
مدیر کل پست گیلان در این جلسه اظهار داشت:احساس مسئولیت ، علاقه مندی و تلاش کارکنان پست گیلان و فضای صمیمی حاکم بر اجرای فرآیندها موجب شد که پست گیلان بعنوان دستگاهی که بیشترین رشد عملکرد را دربین دستگاه های اجرایی استان داشته در جشنواره شهید رجایی حائز کسب رتبه شایسته تقدیر شود .
وی افزود : امیدواریم نتایج حاصل از بهبود روشها در ارائه خدمات موجب ارتقای رضایتمندی مردم گردد .
نویری کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه با اشاره قرار گرفتن پست گیلان در گروه زیر بنایی،توسعه و زیر ساخت در ارزیابی سالانه از زحمات مدیریت و کارکنان پست گیلان به منظور کسب بیشترین در صد رشد عملکرد در بین دستگاه های اجرایی استان تقدیر و تشکر کرد .
بررسی میزان تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی در سال گذشته مطابق با شیوه نامه ابلاغی سازمان امور اداری و استخدامی ، رفع نقاط ضعف ، اصلاح فرآیندها و بهبود شاخص ها در سالجاری از مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود .

  • منبع خبر : پست گیلان