نقش مهم بنادر شمال کشور در جنگ اقتصادی
نقش مهم بنادر شمال کشور در جنگ اقتصادی
در دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با نماینده ولی فقیه استان گیلان نقش مهم بنادر شمال کشور در جنگ اقتصادی مطرح شد.
در دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با نماینده ولی فقیه استان گیلان مطرح شد: در جنگ اقتصادی نقش مهم بنادر شمال کشور بسیار پر رنگ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر حمیدرضا آبایی؛مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با آیت الله رسول فلاحتی؛نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کرد.

در این دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برنامه های اقتصادی و گردشگری سه بندر (بندرانزلی، آستارا و چمخاله) در سال جهش تولید تشریح کرد و از افزایش ۶۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا، ترانزیت، صادرات کالا و تخلیه و بارگیری کانتینری در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی در مورد موضوعاتی همچون نقش مهم بنادر شمال کشور در جنگ اقتصادی، ایجاد مرکز تعمیرات کشتی و ساخت شناورهای تجاری و تفریحی، تقویت صادرات کالا، تسهیل شریان های جذب توریسم، آموزش بازاریابی به تجار، اشاعه فرهنگ ایرانی توسط دریانوردان در کشورهای خارجی، نقش زنجیره حمل و نقل در صادرات و  ایجاد اشتغال پایدار به گفت و گو پرداختند.

  • منبع خبر : سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان