تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از مدال آوران پارا وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه
تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از مدال آوران پارا وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه
صبح روز نهم شهریور ماه ، از محسن بختیار و سامان رضی قهرمانان مدال آور وزنه برداری تیم ملی ایران در مسابقات پارا وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه توسط سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و با حضور دکتر کیوان اسدپور رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان گیلان و سایر مسئولین در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی مدیر کل بهزیستی گیلان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتخار آفرینی جامعه هدف بهزیستی در عرصه های بین المللی اظهار داشت: حضور ورزشکاران جامعه هدف بهزیستی بر سکوهای افتخار آفرینی جهانی  نشان از همت بلند و سعی و تلاش آنان است و این موفقیت ها می تواند الگوی مناسبی برای سایر توانخواهان باشد که برای موفقیت و پیروزی همواره در تلاش باشند.

خدمت بین دانا در ادامه نقش حمایت خانواده در موفقیت ورزشکاران را بسیار مهم برشمرد و گفت: نباید نقش خانواده های ورزشکاران و توانخواهان  در به ثمر رسیدن  تلاشهای فرزندانشان  را نادیده گرفت و جا دارد از خانواده های این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی همواره بر اساس رسالت خود از مددجویان و توانخواهان موفق حمایت خواهد کرد و در راستای  سرزندگی ، پویایی و موفقیت جامعه هدف بهزیستی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است  در این دوره از مسابقات پارا وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه ؛محسن بختیار موفق به کسب مدال طلا شد و سامان رضی نیز مدال نقره را بر گردن آویخت.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان