اعزام کارکنان و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان به مناطق آسیب دیده
اعزام کارکنان و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان به مناطق آسیب دیده
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به وقوع سیل در شهرستان های تالش و آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان _ محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان کرد : درحال حاضر ضمن تشکیل جلسه با اعضای کمیته بحران شرکت و هماهنگی لازم با سازمانها و ادارات مربوطه، اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان جهت خدمت رسانی به هم استانی های شریف به مناطق مذکور گسیل شده اند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: درحال حاضر و باتوجه به تاریکی هوا نیز اکیپ های توزیع برق گیلان با تجهیزات کامل مشغول فعالیت برای برق رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل هستند.

مهدیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش ناپایداری‌ها افزوده: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سالجاری تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، اجرایی شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.

وی درپایان یادآورشد: رقم و میزان دقیق خسارات وارده به تاسیسات توزیع برق گیلان پس از برآورد های اولیه اعلام خواهد شد.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان