جلسه الزامات HSE در هنگام اجرای پروژه ها برگزار شد
جلسه الزامات HSE در هنگام اجرای پروژه ها برگزار شد
روز پنجشنبه 9 آذر 1402، جلسه الزامات HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) در هنگام اجرای پروژه ها با حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای شرکت گاز استان گیلان و جمعی از پیمانکاران اجرایی پروژه های و نمایندگان و ناظران HSE در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان در این نشست، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت با ضروری برشمردن رعایت الزامات HSE برای اجرای هرچه بهتر و ایمن تر طرح ها گفت: HSE باید به یک فرهنگ در سازمان تبدیل شود و برای تحقق این مهم، نیازمند به تلاش و همکاری همه کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز هستیم.

وی با تاکید بر ادامه روند برگزاری این جلسات در جهت تقویت آمادگی کارکنان برای مقابله با حوادث اظهار داشت: همه شرکت کنندگان در جلسه باید با ارائه آموخته های خود به سایرین سبب افزایش ضریب ایمنی در سازمان شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا نتایج حاصله از این جلسه منجر به رعایت بیشتر مقررات و ایمنی در اجرای پروژه ها و به تبع آن کاهش اتفاقات و حوادث شود.

همچنین در این جلسه شهرام مداح حسینی رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل گاز گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین اجرای پروژه ها گفت: رعایت الزامات HSE سبب کاهش ریسک پروژه ها و افزایش سطح کیفی اجرای طرح ها خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح وضعیت ایمنی پروژه ها پرداخت و نکاتی را در جهت پیشگیری از وقوع حوادث برای حاضرین بیان نمود.

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان