ملحق شدن متوسط ماهانه ۷۴۰ نفر به جرگه بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان
ملحق شدن متوسط ماهانه ۷۴۰ نفر به جرگه بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان
تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در پایان شهریورماه سالجاری با 4 درصد رشد به بیش از 117400 نفر افزایش یافته است که بیانگر پیوستن متوسط روزانه 25 نفر به این جرگه میباشد .

به گزارش روابط  پایگاه خبری رشتستان به نقل از عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی مدیرکل این مجموعه ضمن اشاره به آخرین آمار منتشره مرکز آمار و اطلاعات این اداره کل ، با بیان اینکه در پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۲۹۷۱ نفر بازنشسته ، ۷۱۹۲ نفر ازکارفتاده و ۵۸۰۴۱ نفر بازمانده جامعه ۱۷۸۲۰۴ نفری مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل میداده اند ، افزود : این تعداد در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸۳۹۹۴ نفر افزایش یافته که بیانگر رشد ۳/۲ درصدی مستممری بگیران میباشد .

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۷۹۰ نفر افزایش مستمری بگیران تحت پوشش ، تعداد ۴۴۳۰ نفر یعنی ۷۶/۵ درصد را رشد بازنشستگان تشکیل میدهد اذعان داشت : این رقم بیانگر افزایش متوسط ماهانه ۷۴۰ نفر و یا به تعبیری ، روزانه ۲۵ نفر به جرگه بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان است .

کیوان مرتضوی همچنین تعداد مستمری بگیران بازمانده را در پایان شهریورماه سالجاری ۵۹۳۹۰ نفر اعلام و خاطر نشان ساخت در این حوزه نیز شاهد رشد ۲/۳ درصدی بوده ایم که در این مدت منجر به افزایش ۱۳۵۰ نفر به این گروه از تعهد گیرندگان شده است .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان در هفت ماهه سپری شده از سالجاری تاکنون افزون بر ۹۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری به جامعه هدف خود پرداخت نموده است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان