تمرکز اصلی شورای ششم شهر رشت بر منابع انسانی است
تمرکز اصلی شورای ششم شهر رشت بر منابع انسانی است
سید شمس شفیعی شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در اجلاس کمیته مدیران سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور که به میزبانی رشت برگزار شد با اشاره به اینکه مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی را قلب مجموعه شهرداری می دانم اظهار کرد: تمرکز اصلی شورای ششم شهر رشت بر منابع انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت،سید شمس شفیعی نقطه رشد، توسعه، پویایی، کارآیی، اثربخشی و بهره وری سازمان ها را برگرفته از نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: شهرداری های کشور در زمینه مذکور نقص دارند و این امر ناشی از نقص درون و برون سازمانی بوده و برخی مواقع مربوط به شوراها به عنوان پارلمان محلی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه موقعیت شهرداری ها در گذشته با نگاه کارگری بود، تصریح کرد: در دو دهه اخیر نوع نگاه به شهرداری ها تفاوت پیدا کرده و اکنون کارکنان با تحصیلات بالا در شهرداری ها فعالیت می کنند و این امر ارزش و نوع کارکرد شهرداری ها را ارتقا داده است.
شفیعی، توجه به منابع انسانی را سبب پیشرفت و توسعه شهری دانست و گفت: تعهد، انگیزش و آموزش می تواند کارآیی کارکنان را ارتقا دهد.
وی با اشاره به اینکه آموزش ضمن خدمت لازمه توسعه و پیشرفت شهرداری ها است، خاطرنشان کرد: آموزش های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در ارتقای کارآیی کارکنان اثرگذار است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت