بازدید رئیس کل دادگستری استان گیلان از پست استان
بازدید رئیس کل دادگستری استان گیلان از پست استان
رئیس کل دادگستری استان گیلان از مرکز تجزیه مبادلات اداره کل پست استان بازدید و با مدیرکل پست استان دیدار و در خصوص خدمات پست در دوره همه‌گیری ویروس کرونا گفتگو کرد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان  سالجاری حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان  بهمراه احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان ضمن بازدید از مرکز تجزیه مبادلات اداره کل پست استان با مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان دیدار و گفتگو نمود .

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی گفت : در گذشته اداره پست بیشتر مسئول توزیع نامه یا خدمات نیابتی مانند کارت سوخت، کارت ملی، سند و پرونده‌های قضایی بود اما امروزه و خصوصا در شرایط کرونا با تغییر سبک زندگی مردم، رساندن خریدهای اینترنتی به دست مشتریان اصلی‌ترین خدمتی است که پست استان ارائه می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا مردم تمایل بیشتری به استفاده از خدمات پست دارند، افزود: تلاش شبانه روزی و بدون تعطیلی پست علاوه بر رونق کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک و حمایت از کسب و کارهای کوچک باعث جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر این ویروس در سطح جامعه شده و همشهریان با ماندن در خانه و خرید مایحتاج خود از منزل توسط اینترنت قابل ستایش می باشد .

حجت الاسلام خلیلی ضمن قدردانی از کلیه پرسنل پست استان بویژه متصدیان تجزیه و توزیع و نامه رسانان گفت : در نزد خداوند خدمات جهادی و شبانه روزی این کارکنان از جایگاه بالایی برخوردارند .

مهدی فخربین سبحانی مدیر کل پست استان ضمن ابراز خرسندی از حضور ریاست کل دادگستری استان گیلان در پست گزارش مبسوطی از خدمات پست در دوران شیوع ویروس کرونا و افزایش مرسولات و تلاش شبانه روزی و بدون تعطیلی پرسنل ارائه دادند .