آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور پیربازار – ضیابر
آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور پیربازار – ضیابر
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان وجمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از عملیات بهسازی محور پیر بازار به ضیابر بازدید کردند.

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی سفری به گیلان از عملیات اجرایی بهسازی محور پیربازار – ضیابربازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان دکتر نوبخت در راس هیاتی به اتفاق ارسلان زارع استاندار گیلان، مدیر کل راه وشهرسازی گیلان وجمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از عملیات بهسازی محور پیر بازار به ضیابر بازدید کردند.
ماکان پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان در جریان این بازدید با اشاره اهمیت اجرایی این طرح گفت: این محور یکی از محور های شریانی و ترانزیتی غرب گیلان محسوب می شود که به عنوان راه میانبر انزلی به صومعه سرا و اتصال به کریدور فومن – پونل – آستارا با عبور کالا های ترانزیتی نقش مهمی در توزیع بار ترافیکی ایفا می کند و با توجه به جایگاه آن در حمل و نقل شبکه راه های غرب استان عملیات بهسازی آن در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: طول کلی این پروژه ۳۲٫۸ کیلومتر وعرض نهایی آن پس از اتمام بهسازی به ۱۶ متر ارتقاء خواهد یافت. قطعه اول این محور بطول ۷٫۵ کیلومتر(حدفاصل پیربازار –نوخاله)به مناقصه گذاشته شده است که قرار است طی مدت ۲۴ ماه اجرایی گردد.
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان مبلغ قرارداد این پروژه را بالغ بر ۲۹۴ میلیارد ریال عنوان کردوافزود: اعتبار ابلاغ شده برای اجرای این طرح در سالجاری بالغ بر چهل میلیارد ریال است.

  • منبع خبر : اداره کل راه و شهرسازی گیلان