به والدین دارای۳ فرزند به بالا در شهرستان فومن ۸ قطعه زمین اهدا شد
به والدین دارای۳ فرزند به بالا در شهرستان فومن ۸ قطعه زمین اهدا شد
با حضور مسئولین شهرستان فومن، ۸ قطعه زمین مسکونی رایگان ۲۵۰ متری، به قید قرعه، میان ۱۶ خانوار حائز شرایط و دارای ۳ فرزند به بالا تقسیم شد.

به گزازش پایگاه خبری رشتستان – در روز شنبه ۲۰ آبان، جلسه قرعه کشی اهدای زمین مسکونی به والدین دارای سه فرزند به بالا، با حضور فرامرز مرجانی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن، فیروز شاهنظری رئیس بهزیستی فومن و سایر مسئولین شهرستانی در فرمانداری فومن برگزار شد.

در این مراسم که در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی برگزار شد، تعداد ۸ قطعه زمین مسکونی ۲۵۰ متری به صورت قرعه‌کشی میان ۱۶ خانوار دارای سه فرزند به بالا (هر خانوار ۱۲۵ متر) توزیع شد که یکی از مددجویان بهزیستی شهرستان فومن دارای ۵ فرزند نیز به قید قرعه صاحاب یک قطعه زمین شد

گفتنی است به موجب قانون، خانوارهای حائز شرایط، مجاز به استفاده از امکانات دولتی برای بار دوم هستند و اداره کل راه و شهرسازی به این خانوارها تسهیلات خدمات رسانی مرتبط با مسکن، با فرصت تنفس دوساله، با مدت پرداخت ۷ سال پرداخت می کند.

سند مالکیت این زمین ها حداکثر یک ماه پس از پرداخت آخرین قسط تسهیلات ارائه خدمات مرتبط به مسکن، به مالکین تحویل خواهد شد.

  • منبع خبر : رشتستان