اگر امنیت غذایی نباشد امنیت سیاسی و اجتماعی و حتی امنیت نظامی هم نخواهیم داشت
اگر امنیت غذایی نباشد امنیت سیاسی و اجتماعی و حتی امنیت نظامی هم نخواهیم داشت
مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی گفت: اگر امنیت غذایی نباشد امنیت سیاسی و اجتماعی و حتی امنیت نظامی هم نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛ دکتر نصیری در جمع مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت غذایی اظهار کرد: ما در وزارت جهاد کشاورزی سرباز امنیت غذایی هستیم و به تعبیر مقام عالی وزارت نام دیگر ما وزارت امنیت غذایی است.

وی کشاورزی با بیان اینکه مدیران باید چشم انداز، برنامه ریزی و همت در رسیدن به هدف را داشته باشند، بیان کرد: چشم انداز به معنای قله ای است که می خواهیم به سمت آن حرکت کنیم و در این راستا مهمترین وظیفه یک سازمان مسئله شناسی به موقع و حرکت به سمت حل آن مسئله است.

دکتر نصیری عنوان کرد: نظارت یکی از شئون مدیریتی است و فعالیت حوزه‌های نظارتی این مسئولیت را از مدیر دور نمی کند.

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی با برشمردن برخی ویژگی ها برای انتخاب مدیران بیان کرد: باید در انتخاب افراد حساسیت به خرج داد و اولین ناظر در سازمان خود مدیران بالادستی باشند یعنی مدیران ما در کنار اجرا در نظارت نیز قوی باشند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عبارت “طهارت اقتصادی” دارند و می فرمایند “همه باید بدانند که طهارت اقتصادی شرط مشروعیّت همه‌ مقامات حکومت جمهوری اسلامی است.

دکتر نصیری افزود: همه باید از شیطان حرص برحذر باشند و از لقمه‌ حرام بگریزند و از خداوند در این‌باره کمک بخواهند و دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید با قاطعیّت و حساسیّت، از تشکیل نطفه‌ی فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند. این مبارزه نیازمند انسان هایی با ایمان و جهادگر و منیع‌الطّبع با دستانی پاک و دل هایی نورانی است”.

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان