پرسپولیس – تراکتور/ جدال سرخ‌های تهران و تبریز برای فتح سوپرجام
پرسپولیس – تراکتور/ جدال سرخ‌های تهران و تبریز برای فتح سوپرجام
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در قالب بازی سوپرجام، امروز به مصاف هم می‌روند.

ششمین بازی سوپرجام بین  پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر فوتبال و تراکتور، قهرمان جام حذفی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در حالی که همواره بازی سوپرجام در پیش فصل برگزار می‌شود، اما طبق تصمیم سازمان لیگ  این بازی بعد از پایان مسابقات مقدماتی تیم ملی فوتبال و با قرعه کشی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها در ابتدا اعتراض خود را نسبت به  برگزاری بازی سوپرجام به علت حضور تعداد زیادی از بازیکنان در تیم ملی فوتبال اعلام کردند؛ اما سازمان لیگ زمان این بازی را تغییر نداد و قرار است این دیدار امروز برگزار شود.

سرخپوشان پایتخت در ۳ دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی برابر تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شوند.

شاگردان گل محمدی در آستانه بازی سوپرجام وضعیت خوبی دارند و با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

بازی سوپر جام بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما پرسپولیسی‌ها در یک اقدام جالب بلیت مجازی به فروش می‌رسانند تا هوادارانشان با خرید بلیت بتوانند به تیم محبوبشان کمک مالی کنند.

وحید امیری و کامیابی نیا به علت مصدومیت و فرشاد فرجی به علت محرومیت، غایبان پرسپولیس در این بازی هستند. علاوه بر این، رادوشوویچ دروازه بان کروات هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش هنوز به ایران برنگشته است و در این بازی حضور ندارد.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور با قهرمانی در جام حذفی فوتبال برای اولین بار قرار است در سوپرجام بازی کند.

شاگردان خطیبی وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ندارند و با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

تراکتوری‌ها قصد دارند با برتری برابر سرخپوشان پایتخت اولین قهرمانی خود را در سوپرجام به دست آورند تا دل هوادارانشان را شاد کنند.

پیمان بابایی به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب تراکتور در این بازی است؛ اما مابقی بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند.

محمدرضا اخباری، دروازه بان ملی پوش تراکتور هم بعد از پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی به تمرینات این تیم تبریزی برگشته است و می‌تواند درون دروازه تیمش در بازی سوپر جام قرار بگیرد.

بازی رفت تیم های پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر نیز با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران