اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهمترین اولویت اداره کل نوسازی مدارس گیلان
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهمترین اولویت اداره کل نوسازی مدارس گیلان
جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان صبح یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ابتدای جلسه ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بر اهمیت و جایگاه شورای فنی در پیشبرد برنامه های اجرایی و فنی فضاهای آموزشی و بر رعایت مصوبات شورا تاکید نمود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و با عنایت به پایان سال مالی بر لزوم پیگیری روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال احداث و بر تسریع روند اجرای آنها و جذب اعتبارات تأکید کرد.

مهندس دقیق در ادامه با پرداختن به ضرورت برنامه ریزی برای سال مالی آینده، تصریح نمود: باید همه در کنار هم و با همفکری برای سال مالی آینده برنامه ریزی و صمیمانه تلاش نموده و یقیناً به دستاوردهای مطلوب هم دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم ترین اولویت‌های این اداره کل است، ابراز داشت: انتظار دارم همکاران سختکوشم نسبت به تکمیل پروژه های نیمه اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با اشاره به پروژه های در حال اجرا در سال جاری، یادآور شد: به حول قوه الهی و با برنامه ریزی انجام شده تمام تلاش ما بر این است پروژه های برنامه ریزی شده برای مهر ماه در موعد مقرر اتمام و تحویل آموزش و پرورش شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات برای مدیریت مصرف برق، اذعان داشت: باید صمیمانه از همکاران عزیزم در همراهی با برنامه و سیاست های دولت و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و مدیریت مصرف برق تشکر کنم.

در ادامه هر یک از اعضاء نقطه ‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را حول مباحث فنی تشریح نموده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان