از کارکنان نمونه شرکت گاز گیلان تجلیل شد
از کارکنان نمونه شرکت گاز گیلان تجلیل شد
به مناسبت روز جهانی کارگر طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران و جمعی از رؤسای شرکت گاز استان گیلان، از کارکنان نمونه این شرکت با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تجلیل از کارکنان این شرکت گفت:همه کارکنان شرکت گاز نمونه هستند و کشور برای رشد و پیشرفت به تلاش همه همکاران نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با مهم برشمردن نقش کارگران در پیشرفت و توسعه کشور گفت: کشور برای رشد و توسعه همانند نیاز یک موجود زنده به اکسیژن، به کارگران وابسته است.

جمال نیکویی تلاش مستمر کارگران برای پیشبرد اهداف و جلوگیری از تحقق نقشه های پلید دشمنان را حیاتی دانست و اظهار داشت: همت و تلاش مضاعف ما کارگران می تواند موجب سربلندی کشور شود.

وی در پایان گفت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و این توفیقی است که به ما داده شده تا با جلب رضایت مردم در شرکت گاز، رضایت خداوند را به دست آوریم.

در ادامه این مراسم ابراهیم حقگوی مژدهی مدیر منابع انسانی گاز گیلان با اشاره به روند انتخاب نفرات برگزیده، گفت: با جلسات برگزار شده و بررسی های دقیق صورت گرفته در کمیته انتخاب کارکنان نمونه، تعداد ۳۹ نفر از کارکنان در واحدها و ادارات مختلف استان به عنوان کارکنان نمونه سال ۱۴۰۲ شرکت گاز گیلان انتخاب شدند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه برنامه انتخاب کارکنان نمونه از سال ۱۳۸۲ در شرکت گاز استان گیلان در حال اجرا است، از حمایت ها و پشتیبانی مدیرعامل، مدیران شرکت و همکاری همه واحد ها و ادارات گاز درخصوص اجرای شایسته این برنامه در سال جاری تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از ۳۹ نفر از کارکنان نمونه شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان