مهربانی و دوستی کلید هم افزایی بیشتر و انسانیت مسیری مطمئن برای رسیدن به کمال درزندگی است
مهربانی و دوستی کلید هم افزایی بیشتر و انسانیت مسیری مطمئن برای رسیدن به کمال درزندگی است
مراسم معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت با حضور مدیرکل استان برگزار گردید .

بدنبال انتقال و انتصاب رئیس پیشین تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت به سمت ریاست شعبه یک رشت ، طی حکمی داریوش تام رئیس اداره بازرسی کارگاهی تامین اجتماعی گیلان به سمت سرپرستی شعبه شهرصنعتی منصوب گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه داریوش تام در جمع مسئولین واحدهای تخصصی این شعبه با بیان اینکه پستها و سمتها آمدنی و رفتنی هستند و این ماییم که باید از فرصت ایجاد شده در قبال واگذاری مسئولیتها و سمتها برای خدمتگزاری استفاده کنیم افزود : هرچقدر که همراهی و همدلی بین کارکنان یک سیستم بیشتر باشد منفعت آن به تمام آنها و آثارش به مخاطبین بازمیگردد .

وی با تاکید بر وفاق و همدلی و تکیه بر کارجمعی ، مهربانی و دوستی را کلیدی برای هم افزائی و انسانیت را مسیری مطمئن در زندگی برای رسیدن به اهداف و کمال بشری برشمرد .

مدیرکل استان با تبیین جایگاه سازمان و نقش آن در جامعه ، مخاطبین تامین اجتماعی را سرمایه ای گرانقدر و شرکای سازمانی دانسته و اظهار داشت : تلاش برای رضایتمندی در جامعه هدف با کار مخلصانه و بدون حاشیه باید یک اصل و سرلوحه امور باشد .

داریوش تام رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مدیرکل استان ، اظهار داشت : امیدوارم فردی موثر برای سازمان و دوستی خوب برای همکاران بوده و در کنار یکدیگر بتوانیم با خردجمعی و کارتیمی و همسوئی و همراهی در مسیر اهداف و تعالی و ارتقاء سازمانی گام برداریم .

رئیس اداره حراست تامین اجتماعی گیلان نیز در این مراسم وجود نیروهای خوب و کارآمد ، مخلص و پاکدست را سرمایه گرانقدر برای سازمان قلمداد نموده و ارائه خدمات باکیفیت و تلاش برای رضایتمندی بیشتر را خواستار گردید .

درپایان این مراسم از محسن جهانگیری مسئول اجرائیات این واحدتابعه تامین اجتماعی گیلان که در روزهای اخیر بصورت موقت سرپرستی شعبه را عهده دار بود با اهداء لوحی قدردانی گردیده و حکم ریاست داریوش تام به ایشان تنفیذ گردید .