بررسی توانمندیها و نیازهای امور آبفای فومن
بررسی توانمندیها و نیازهای امور آبفای فومن
جلسه بررسی توانمندیها و نیاز های امور، با حضور سرپرست و معاونین شرکت در آبفای فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همکانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر امور آبفای فومن بیان داشت: جلسه ای با حضور سرپرست شرکت آبفای گیلان، معاونین شرکت و روسای واحدهای تابعه امور فومن، با محوریت موضوعی بررسی توانمندیها و نیاز های امور جهت ارتقاء وضعیت موجود و افزایش هم افزایی، در آبفای این شهرستان برگزار شد.

وحید مهجور افزود: در این دیدار ابتدا روسای هریک از واحد های امور فومن به تشریح عملکرد واحد خود در زمینه های مشترکین، مالی و پشتیبانی، بهره برداری آب و فاضلاب، انشعابات غیر مجاز، حفاظت فیزیکی و …  پرداختند.

سپس علیرضا غیاثی سرپرست شرکت ضمن تشکر از عملکرد امور فومن، دیدگاههای خود در خصوص پیشبرد هر چه بهتر و سریعتر اهداف را بیان داشت.

در ادامه هریک از معاونین شرکت نیز به تشریح برآیند عملکرد شرکت در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار توجه بیشتر نسبت به آنها شدند.

در پایان جلسه عبدالمحمد مهجوری قائم مقام شرکت آبفای گیلان؛ هدف از برگزاری این جلسه را مشورت، هم اندیشی و ایجاد یک وحدت رویه در امورات تابعه شهرستانها بیان و اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی موجب خواهد شد تا اهدافی که در مسیر پیشرفت شرکت وجود دارد با دریافت نظرات و همفکری به نتیجه مطلوبتری برسد .

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان