گلباران مزارشهدا و دیدار با ام الشهدا امام پناهی در روستای ملسکام فومن
گلباران مزارشهدا و دیدار با ام الشهدا امام پناهی در روستای ملسکام فومن
به مناسبت روزگرامیداشت شهدا ، مزارشهدای ملسکام فومن باحضور سیدمهدی خدمت بین داناسرپرست بهزیستی گیلان،حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان،فیروزه شاهنظری رئیس بهزیستی شهرستان فومن وسایرمسئولین شهرستان، گلباران وهمچنین باخانواده شهیدان امام پناهی دیداروتجلیل شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روایط عمومی بهزیستی گیلان-عصر روز بیست و دوم اسفند ماه به مناسبت روزگرامیداشت شهدا ، مزار شهدای ملسکام فومن با حضور سیدمهدی خدمت بین داناسرپرست بهزیستی گیلان،حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان،فیروزه شاهنظری رئیس بهزیستی شهرستان فومن و سایر مسئولین شهرستان، گلباران و همچنین با خانواده شهیدان امام پناهی دیدار و تجلیل شد.

سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به مقام والا و رفیع شهیدان و برکت خون شهدا درجامعه اظهار داشت:ما امروز جایگاه و امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا هستیم و هر چه داریم از رشادت ها و جانفشانی های شهدا است.

سیدمهدی خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم خاطر نشان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ نظام و جامعه هستند و دیدار با خانواده شهدا از الطاف خداوند است

وی در ادامه افزود: راه شهدا راه حقانیت و آزادی بود و همه باید با در نظر داشتن یاد و مرام شهدا چراغ اسلام و نظام را روشن نگاه داریم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان