آموزش و پرورش از طریق مولدسازی می تواند شاهد تحولی عظیم در توسعه فضاهای آموزشی باشد
آموزش و پرورش از طریق مولدسازی می تواند شاهد تحولی عظیم در توسعه فضاهای آموزشی باشد
جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور سند و تعیین تکلیف اسناد مالکیت دولتی املاک تحت بهره برداری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور سند و تعیین تکلیف اسناد مالکیت دولتی املاک تحت بهره برداری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این جلسه با بیان اهمیت مولدسازی در آموزش و پرورش، بیان داشت: آموزش و پرورش از طریق مولدسازی می تواند شاهد تحولی عظیم در توسعه فضاهای آموزشی باشد.

وی با پراختن به ضرورت مولدسازی در آموزش و پرورش اظهار داشت: طرح مولدسازی می تواند راهکاری مناسب در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و حل مشکلات متعدد آموزش و پرورش استان در بحث نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان باشد.

دقیق با تاکید بر اینکه مولدسازی در واقع تکلیفی قانونی است، تصریح نمود: با استفاده از این طرح علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، می توان فضای آموزشی جدید را نیز احداث نمود.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم به آموزش و پرورش کمک کنیم، ابراز داشت: آموزش و پرورش پویا می تواند رسالت خود را به بهترین شکل ممکن در آینده سازی، تمدن سازی و هویت بخشی انجام می دهد.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان