آموزش مدیریت مصرف آب به دانش آموزان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم
آموزش مدیریت مصرف آب به دانش آموزان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم
همزمان با هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم، موضوع رعایت الگو و مدیریت مصرف آب به کودکان آموزش داده شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ همزمان با هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و در تداوم برنامه های آموزش همگانی، این شرکت با حضور در مدرسه سما رشت موضوع اهمیت حفاظت از منابع آبی و رعایت مدیریت مصرف آب را برای  دانش آموزان تشریح کرد.

لیلا علیزاده دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعلام این مطلب گفت: این شرکت در طول سال تحصیلی برنامه های مختلفی  در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگوی مصرف آب تحت عناوین جشن یادگیری نخستین واژه «آب» برای دانش آموزان پایه یکم ابتدایی و من مراقب آبم برای سطوح دیگر به اجرا می گذارد که برنامه حاضر نیز با توجه به هفته گرامیداشت معلم مختص دانش اموزان مقطع ابتدایی سما ترتیب داده شد.

مدیر روابط عمومی آبفای گیلان در ادامه اظهار داشت: معلم خوش ذوق یکی از کلاس ها با استفاده از لوازم بسیار ساده و ساخت لوگوی قطره در قالب پیشانی بند و نصب روی بطری های آب در انتقال مفاهیم کمک کرد.

وی اجرای این برنامه را به شکل کارگاه آموزشی اعلام کرد و گفت: این کارگاه توسط مهندس عرب برگزار شد و نحوی که برای کودکان مقطع ابتدایی قابل درک باشد چرخه آب در طبیعت و تصفیه آن در شرکت تشریح شد و با اهدا اقلام فرهنگی تلاش شد کودکان با این موضوع مهم آشنا شوند.

علیزاده همچنین اعلام کرد: با توجه به اینکه در هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم قرار داشتیم از معلم کلاس موصوف نیز با اهدا هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان