بازدید سرزده استاندار گیلان از بازار هفتگی و چند فروشگاه زنجیره ای خمام
بازدید سرزده استاندار گیلان از بازار هفتگی و چند فروشگاه زنجیره ای خمام
استاندار گیلان با تصریح اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود، نگرانی نداشته باشند، گفت: نظارت بر عرضه کالا مطابق با قیمت مصوب، با جدیت انجام و در صورت مشاهده تخطی از این امر، با فرد یا صنف خاطی، مطابق با قانون برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر یکشنبه در آستانه شب یلدا پس از بازدید سرزده از بازار هفتگی و چند فروشگاه زنجیره ای شهرستان خمام در جمع خبرنگاران، هدف از بازدید خود را بررسی عرضه کالاها به مردم مطابق با قیمت مصوب عنوان و بیان کرد: تأکید دارم که همه دستگاه‌های نظارتی و نهادهای متولی، در موضوع تنظیم بازار، ورود جدی داشته باشند تا مردم، با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با تصریح اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام، نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: جلب رضایت شهروندان، امری با اهمیت است بویژه آنکه در آستانه شب یلدا، مردم برای انجام رسوم، خریدهایی دارند که بایستی بر بازار، بیش از پیش، نظارت شود.

وی با اشاره به بازدید خود از بازار هفتگی خمام و تصریح اینکه بازارهای هفتگی در سراسر استان باید ساماندهی شود، گفت: مردم در این بازارها، اقلام تولیدی خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند و این امر، باعث می شود که زنجیره تولید تا مصرف، جدی‌تر رعایت شود ضمن آنکه اشتغال قابل توجهی هم به وجود می آید.

استاندار گیلان استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در امر نظارت بر بازار را مورد اشاره قرار داد و گفت: در فرآیند انجام بازرسی ها بر عرضه مناسبت کالاها مطابق با قیمت مصوب، در صورت مشاهده تخطی از این امر، با فرد یا صنف خاطی، مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

استاندار گیلان عصر امروز با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شماری از رئیسان سازمان‌ها و مدیران کل دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، از بازار هفتگی خمام، یک واحد نانوایی و نیز تعدادی فروشگاه زنجیره ای در این شهرستان بازدید و از نزدیک، با فروشندگان گفت وگو و از مردم، میزان رضایت آنان از عرضه کالا را پرس و جو کرد.

  • منبع خبر : استانداری گیلان