تقدیر پلیس راهور از شهرداری جهت اجرای پروژه آسفالت جاده تهران
تقدیر پلیس راهور از شهرداری جهت اجرای پروژه آسفالت جاده تهران
در جلسه مشترک سرهنگ طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان با سید مجتبی خدمت بین دانا، از شهرداری جهت اجرای پروژه آسفالت جاده تهران تقدیر بعمل آمد‌.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان عصر روز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ دیدار کرد و دو طرف ضمن بررسی برخی از موضوعات شهری مرتبط با حوزه ترافیک بر لزوم افزایش همکاریهای مشترک شهرداری و پلیس راهور تاکید کردند.

 پروژه مدیریت مکانیزه پارک حاشیه‌ای از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت مطرح شد و از آنجا که مقدمات این کار توسط شهرداری رشت فراهم شده بود و تنها به همکاری و مساعدت پلیس راهور نیاز داشت، رئیس پلیس راهور استان گیلان در این مورد قولهای مساعدی به شهرداری رشت داد و مقرر گردید تا در همین راستا جلسه‌ای بین شهرداری، پلیس راهور و سرمایه‌گذار در دفتر پلیس راهور برگزار شود.

 از دیگر مباحثی که در این جلسه به عنوان فصل جدیدی از همکاریهای مشترک شهرداری و پلیس مطرح شد، بحث کارگروه ترافیک شهرداری رشت بود که مقرر گردید تا دور جدیدی از این جلسات با حضور پررنگ پلیس راهور و سایر کارشناسان و صاحبنظران حوزه ترافیک آغاز شود.

 در این جلسه همچنین بحث جاده تهران به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی ورودی به رشت مطرح شد و پلیس راهور استان گیلان از شهرداری رشت جهت آسفالت این مسیر تقدیر و تشکر کرد و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت هم وعده داد که این پروژه و همچنین پروژه ساماندهی فضای سبز یکی از لاین‌های این محور هر چه سریعتر اجرا شده و به اتمام برسد.

 مانع‌زدایی در روند صدور مجوز حفاری پروژه فیبرنوری توسط پلیس راهور، انجام بازدیدهای مشترک و اجرای طرحهای ترافیکی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه توسط شهرداری رشت و پلیس راهور استان گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • منبع خبر : شهرداری رشت