دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با خانواده امدادگر شهید حسن حقیقی
دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با خانواده امدادگر شهید حسن حقیقی
به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا ، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گیلان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا ، هادی سلیمی مدیرعامل هلال‌احمر گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت  به همراه بردیا محمدزاده مشاور مدیر عامل با حضور در منزل امدادگر شهید والامقام حسن حقیقی ، با خانواده‌ معظم شهید، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه مدیرعامل هلال‌احمر گیلان ضمن ارج نهادن به درجه متعالی شهادت گفت: این دیدارها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و رشادت، الگوپذیری و تجلیل از مقام والای خانواده معظم شهدا و جانبازان انجام می‌شود.

هادی سلیمی  افزود: شهدا با گذشتن از همه آمال و آرزوهای دنیوی و هستی خود، امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند و ما مدیون دلاوری و شجاعت آنها هستیم و همچنین جانبازان، شهدای زنده ای که با دردی که از آن دوران به یادگار دارند، صبر، استقامت و ایستادگی را به ما یاد می دهند و ما باید قدردان آنها باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین چهری خاطر نشان کرد: امیدوارم با سرلوحه قرار دادن فداکاری، شجاعت، از خود گذشتگی و ایثار این شهدا و جانبازان و درس گرفتن از آن‌ها بتوانیم راهشان را ادامه دهیم و قدردان خانواده‌های بزرگوارشان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر گیلان اضافه کرد: شهادت مقوله ای است که نمی‌توان به راحتی از آن یاد کرد، شهادت افتخار بسیار والایی است که تنها نصیب بزرگان می‌شود و امدادگر ارزنده ما شهید حقیقی به این افتخار نائل شد.

گفتنی است در این دیدار ، ضمن قرائت وصیت نامه شهید بزرگوار توسط مدیر عامل هلال‌احمر گیلان، از خانواده مکرم و معزز امدادگر شهید تجلیل بعمل آمد و احترام به مقام شامخ شهید میرزا کوچک خان از دیگر برنامه‌های امروز بود.

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان