با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان اسناد توافقنامه احداث دبستان ۶ کلاسه سینای چلوند آستارا امضاء شد
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان اسناد توافقنامه احداث دبستان ۶ کلاسه سینای چلوند آستارا امضاء شد
مهندس دقیق در آیین امضای این توافقنامه احداث دبستان 6 کلاسه سینای چلوند آستارا ، با تجلیل از مشارکت ارزشمند جمعی از خیرین ارجمند روستای چلوند در احداث این مدرسه گفت: این عمل خیرخواهانه اقدامی قابل تحسین و در جهت اعتلای فرهنگ مشارکت و خیّری است.

به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ، روز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اسناد توافقنامه احداث دبستان ۶ کلاسه سینای چلوند آستارا توسط جناب آقای سعید هاشمی به نمایندگی از جمعی از خیرین روستای چلوند و مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و با حضور معاونین فنی و مشارکت‌های مردمی و معاون آموزش و پرورش شهرستان آستارا در محل دفتر مدیرکل امضاء شد.

مهندس دقیق در آیین امضای این توافقنامه، با تجلیل از مشارکت ارزشمند جمعی از خیرین ارجمند روستای چلوند در احداث این مدرسه گفت: این عمل خیرخواهانه اقدامی قابل تحسین و در جهت اعتلای فرهنگ مشارکت و خیّری است.

وی مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی را بسیار با اهمیت خواند و افزود: اقدامات خیرین عملی ماندگار و  نهضتی در جهت رفع محرومیت آموزشی و برقراری عدالت می باشد.

مهندس دقیق تصریح نمود: این دبستان خیّری در راستای برطرف شدن مشکل کمبود فضاهای آموزشی روستای چلوند آستارا به همت جمعی از خیرین ارجمند این روستا و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث خواهد شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان