پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: اقتدار نظام آموزشی کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب دا)؛ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
۲۷ آذر ماه سالروز شهادت روحانی فرهیخته استاد شهید دکتر مفتح که مزین به روز وحدت حوزه و دانشگاه شده است، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و  فرصتی برای تبیین اهمیت وحدت  دو نهاد دینی و علمی و اثربخشی آن بر پیشبرد اهداف نظام آموزشی کشور و قدردانی از زحمات و تلاش این دو نهاد است.
نقش و جایگاه حوزه های علمیه و دانشگاههای کشور در پویایی، بالندگی و توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست.
بی تردید، موفقیت و پویایی علم و دانش در ترویج ارزش های انسانی و دینی و  اقتدار نظام  آموزشی کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است.
روحانیون  و طلاب حوزه های علمیه همگام با اساتید و دانشجویان دانشگاه ها نقش بسزایی در تربیت نیروهای متعهد و متخصص ایفا می کنند. زیرا تعهد و تخصص  لازم و ملزوم یکدیگرند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه؛ شهیددکتر مفتح، فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را به تمامی روحانیون معزز و  دانشگاهیان پرتلاش، تبریک عرض می نمایم و موفقیت و سلامتی همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان