دیدار رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با سرپرست بهزیستی گیلان
دیدار رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با سرپرست بهزیستی گیلان
صبح روز نوزدهم اردیبهشت ماه ، دکتر شکور امیدی رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با حضور در دفتر سرپرست بهزیستی گیلان با وی دیدار و در خصوص رفع موانع و مشکلات درمان مددجویان و توانخواهان دیابتی بهزیستی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان -در ابتدای این دیدار دکتر شکور امیدی با اشاره به این که بیماری دیابت بطور خاموش و نامحسوس در بین مردم در حال افزایش است اظهار داشت: بیماری دیابت باید بطور مداوم و مرتب از سوی همه مردم مورد بررسی قرارگیرد و این امر با انجام آزمایشات مربوطه امکانپذیر است و با اقدام بموقع می توان از خطرات و مشکلات بعدی این بیماری پیشگیری کرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور افزود : انجام مراحل درمان بیماران دیابتی حاد، مشکلات مرتبط با خود را به همراه دارد و امیدواریم با تعامل و همیاری دستگاه های مربوطه تسهیلگر روند درمان باشیم.

در ادامه نیز سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به مشکلات و هزینه های درمان مددجویان دیابتی تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد: با اتخاذ تصمیمات اساسی و تعاملات هرچه بیشتر با موسسات مردم نهاد و دریافت تسهیلات و امکانات،  درصدد آن هستیم تا خدمات قابل توجهی به مددجویان بهزیستی عرضه کنیم.

وی در ادامه به تعدد توانخواهان بهزیستی دارای بیماری خاص نظیر دیابت اشاره کرد و افزود: عرضه خدمات درمانی به این بیماران قطعا میتواند مرهمی بر دردهایشان باشد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط مناسبی را برای روند درمان این عزیزان فراهم آوریم.
 

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان