دولت سیزدهم با پشتوانه مردم تمامی موانع را کنار خواهد زد
دولت سیزدهم با پشتوانه مردم تمامی موانع را کنار خواهد زد
استاندار گیلان شهدا، آزادگان و ایثارگران را اسوه‌های مقاومت و چراغ راه آیندگان عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم با پشتوانه مردم تمامی موانع را کنار خواهد زد تا راه، برای آیندگان هموارتر شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  ایرنا، اسدالله عباسی استاندارگیلان روز پنجشنبه در یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آنان را سند زنده ایثار و شهادت توصیف و اظهار کرد: ورزشکاران در کنار سایر اقشار جامعه اسلحه به دوش گرفتند و در برابر دشمن ایستادند و تعدادی از آنان نیز به شهادت رسیدند و امروز نیز همین ورزشکاران اعم از زن و مرد پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند و خاری در چشم دشمنان می شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: جوانان کشور در دهه ۶۰ به امام زمان خود لبیک گفتند و در برابر دشمنان صف آرایی کردند؛ همان دشمنانی که امروز جنگ‌های ترکیبی را به وجود آوردند؛ اما جبهه حق همیشه پایدار است و مردم ما مقابل دشمنان با تمام توان ایستادگی می‌کنند.

عباسی بیان کرد: این ملت اعم از ورزشکاران و سایر قشرها به سبب هوشیاری و آگاهی در برابر همه توطئه‌ها و جنگ‌های ترکیبی دشمنان ایستادگی می‌کنند و هیچ گاه فریب آنان را نخواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دولت سیزدهم با پشتوانه مردم تمامی موانع را کنار خواهد زد تا راه برای آیندگان هموارتر شود؛ از سوی دیگر همه ما به پشتوانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم، خانواده شهدا و ایثارگران همواره در برابر جنگ های ترکیبی دشمنان استوار خواهیم ایستاد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ما امروز امانتدار خون شهدا هستیم، افزود: امروز نیز جوانان ما از نسل جوانان گذشته هستند که در زندان‌های مخوف بعثی مقاومت کرده و برخی از آنان به شهادت رسیدند اما تسلیم نشدند.

وی آزادگان را پرچمداران جامعه توصیف کرد و گفت: به گوش جهانیان می رسانیم که همه اقشار جامعه، متحد و یکپارچه در کنار هم ایستاده ایم و مردم ما تحت تاثیر شایعات و دروغ‌های دشمنان قرار نمی‌گیرند و با شرکت همه جانبه در انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ ،بار دیگر دشمنان را مایوس می کنند.

مراسم یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان با حضور سید محمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش ،نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،مدیران ،ورزشکاران،خانواده شهدا و آزادگان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

  • منبع خبر : ایرنا