آموزش‌های شهروندی و توسعه امر گردشگری سیاست‌های مهم کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی
آموزش‌های شهروندی و توسعه امر گردشگری سیاست‌های مهم کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی
سید حسین رضویان رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در جلسه بررسی پروژه‌های طرح میثاق که با حضور استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار رشت، رییس و اعضای شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: سیاستی که امسال در کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت دنبال میکنیم بر دو محور کلی شامل آموزش‌های شهروندی و توسعه امر گردشگری استوار است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت_رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: استراتژی و سیاست کلی ما که تدوین شده بر مبنای سه گزاره اعم از کیفیت آمدن به شهر رشت، کیفیت ماندگاری و کیفیت بازگشت گردشگر بنا نهاده شده است و در چند بخش از این موضوع نیازمند حمایت استاندار گیلان هستیم.

رضویان اذعان کرد: برای آمدن به رشت در سه سطح لاکچری، متوسط و پایین‌تر از سطح متوسط به وسائط نقلیه مناسب نیاز داریم، خطوط ریلی، پروازهای هوایی و خطوط جاده‌ای پیش‌نیاز گردشگری محسوب می‌شود و با فراهم شدن شرایط پروازی مناسب در فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل بستر ورود مسافران داخلی و خارجی به شهر رشت به نحو بیشتری مهیا خواهد شد.
وی افزود: برای به دست آوردن کیفیت ماندگاری مسافران و گردشگران در شهر رشت هتل‌ها یا بوتیک هتل‌هایی که در این شهر فعال هستند باید پررونق و قوی‌تر از گذشته ظاهر شوند که در این حوزه به نظر می‌رسد کمی دچار رخوت شدیم و یا اینکه آمارهای ما واقعی نیست.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد: به زودی گزارش مکتوبی را از سوی این کمیسیون آماده کرده و به استانداری گیلان ارائه خواهم داد و امیدوارم مجموعه استانداری از شهر رشت به عنوان گیلان شهر حمایت لازم را به عمل آوردند که مطمئنا نفع این کار به کل استان برخواهد گشت.
  • منبع خبر : شهرداری رشت