هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت دانشکده داروسازی برای استقرار بخشی از واحدهای آموزشی دانشکده بهداشت
هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت دانشکده داروسازی برای استقرار بخشی از واحدهای آموزشی دانشکده بهداشت
هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت دانشکده داروسازی برای استقرار بخشی از واحدهای آموزشی دانشکده بهداشت با حضور دکتر ارسلان سالاری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین، مدیران ستادی، روسای دانشکده‌های بهداشت و داروسازی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه  اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛  هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت دانشکده داروسازی برای استقرار بخشی از واحدهای آموزشی دانشکده بهداشت با حضور دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین آموزشی، توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، فرهنگی و دانشجویی، مدیران ستادی، روسای دانشکده‌های بهداشت و داروسازی و همچنین اعضای هیئت علمی دانشکده‌ها در دانشکده داروسازی واقع در سایت دانشگاهی علوم پزشکی لاکان برگزار شد.
در این نشست، دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر لزوم راه اندازی خوابگاه متاهلی و  تکمیل فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و…در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان،  اظهار کرد: می‌بایست از فرصت موجود استفاده کنیم و با تمام قدرت اقدام کنیم و تلاشمان بر این باشد که مشکلات را برطرف کنیم.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ارتش جهت راه‌اندازی Ct Scan و MRI در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن و همچنین ساخت بیمارستان ۶۵ تختخوابی شهید نامجو در محوطه مرکز آموزشی درمانی پورسینای رشت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها دانشگاه علوم پزشکی  کشور  است که توانسته از ظرفیت مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) استفاده کند.
دکتر سالاری از پیگیری جهت دریافت ۲ هزار میلیارد ریال برای راه‌اندازی بیمارستان جایگزین پورسینا از سفر ریاست جمهوری خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با ایجاد مرکز جامع آزمون در سایت لاکان، فضای اداری بسیار خوبی ایجاد شده است، گفت: این فضا، قابلیت آن را دارد که مورد استفاده اعضای هیئت علمی قرار بگیرد.
وی  بر  استفاده از ظرفیت های موجود   برای تامین فضای دانشکده بهداشت  تاکید کرد و افزود:  استقرار دانشکده بهداشت در سایت لاکان به صورت موقت بوده و باید، آغازی بر اصلاح زیرساخت‌ها باشد.
در ادامه دکتر ارسلان سالاری با حضور در مرکز جامع آزمون دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده در  سایت لاکان استقرار خواهد یافت، تصریح کرد: انتقال دانشکده بهداشت به سایت ، آغازی برای آبادانی سایت لاکان خواهد بود.
دکتر عزتی – معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز  با اشاره به اینکه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها دانشکده استیجاری در کشور است، تامین فضای مناسب برای استقرار دانشکده بهداشت را خواستار شد.
در ادامه جلسه هر یک از  اعضای هیئت علمی دانشکده‌های بهداشت و داروسازی به بیان نظرات خود پرداختند.
گفتنی است؛ در حاشیه این جلسات، دکتر سالاری و هیات همراه از مرکز اورژانس پشتیبان و مرکز جامع آزمون دانشگاه نیز بازدید کرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان