نصب ۲۴۲ limiter (محدود کننده) مصرف بر روی انشعابات مشترکین اداری در کل استان
نصب ۲۴۲ limiter (محدود کننده) مصرف بر روی انشعابات مشترکین اداری در کل استان
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از نصب ۲۴۲ محدود کننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند مشترکین اداری به منظور رویت پذیری و کنترل پذیری این دسته از مشترکین استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق گیلان، محمد تقی مهدیزاده: طی سالیان اخیر و در راستای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه های اداری و دولتی، کنتور های هوشمند برای مشترکین این تعرفه نصب شد که در صورت عدول از محدوده مصرف برق تعیین شده مورد صدور اخطار و نهایتاً قطع برق بصورت دستی قرار می گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: با ارتقاء سطح رویت پذیری و کنترل پذیری هم اکنون در کل استان ۲۴۲ limiter (محدود کننده) مصرف بر روی انشعابات مشترکین اداری نصب شده است که بصورت هوشمند محدودیت بر مصرف برق این دسته از مشترکین اعمال کرده و درصورت لزوم بصورت خودکار و از راه دور مورد قطع قرار می گیرند.

مهدیزاده گفت: مشترکین اداری از ساعت ۱۳ به بعد ملزم به مصرف ۶۰ درصد میانگین برق مصرفی و در ساعات اداری (غیر از این بازه) ملزم به مصرف در محدوده دیماند قراردادی خود هستند و در صورت عدول از این محدوده مورد قطع برق قرار می گیرند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان