مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از جمع آوری مدارس کانکسی در استان گیلان خبرداد
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از جمع آوری مدارس کانکسی در استان گیلان خبرداد
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه عمران و آبادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی از جمع آوری مدارس کانکسی در استان گیلان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، صبح روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه عمران و آبادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی با حضور  مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان، میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، قدسی معاون مشارکت های مردمی، صابرنیا از قرارگاه سازندگی سپاه قدس گیلان و سایر اعضای کارگروه در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

 مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به نقش مهم عدالت تربیتی در ایجاد و تقویت عدالت اجتماعی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به اهداف برنامه ریزی شده، بصورت کامل برسد.

وی با اشاره به نقش برجسته بسیج سازندگی در رفع مشکلات و محرومیت زدایی و با تشریح اقدامات این گروه ارزشمند، تصریح نمود: نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در حوزه تعلیم و تربیت و رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان، شایسته تقدیر و تجلیل است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم همه کمک کنند تا ۱۰ مدرسه کانکسی باقی مانده استان جمع آوری و دانش آموزان ما بتوانند در فضایی مناسب به تحصیل بپردازند.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضا ضمن برشمردن کاستی‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به امر مهم مدرسه سازی مورد تاکید و یادآوری قرار داده و در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری همایش متمکّنین گیلانی ساکن تهران بحث و تبادل نظر نمودند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان