مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی تلاش گران اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان -مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت متن پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان بدین شرح است:

                بسم الله الرحمن الرحیم

                ن والقلم و ما یسطرون

هفده مرداد؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ تجلیل از اصحاب رسانه و قلم، آنان که به حق، صدای رسای یک ملت هستند و در خط مقدم نبرد رسانه‌ای ایستاده‌ اند، وظیفه همگانی است. یقین داریم در جهانی که در سیطره فناوری های نوین و پیشرفته ارتباطی قرار گرفته، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس حقایق، آگاهی دادن به افکار عمومی و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ جامعه بی بدیل است.

اینجانب نیز به سهم خویش این روز بزرگ را به خبرنگاران شریف، اهالی محترم مطبوعات، رسانه و همه تلاشگران عرصه آگاهی بخشی تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و امتنان خاضعانه خود را از مجاهدت فکورانه و صبورانه خبرنگاران ژرف اندیش و مساعی صادقانه همه اصحاب قلم تقدیم می نمایم. امیدوارم با عنایت خداوند متعال و همدلی و همراهی این فرهیختگان بتوانیم فضاهای آموزشی استان را به عنوان کانون های علم و معرفت برای آینده سازان ایران عزیز به خوبی مهیا نمائیم. انشالله

علی دقیق- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان