عملیات توسعه ظرفیت ایستگاه گاز لاهیجان به بهره برداری رسید
عملیات توسعه ظرفیت ایستگاه گاز لاهیجان به بهره برداری رسید
در هفته دولت 1402، عملیات توسعه ظرفیت ایستگاه گاز لاهیجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لاهیجان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در حاشیه این برنامه عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز، ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز لاهیجان از ۵۰ هزار مترمکعب در ساعت به ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این پروژه پس از اخذ مجوز برداشت گاز از منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، در مدت دو ماه تکمیل شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، افزایش سطح پایداری جریان گاز به ویژه در فصل زمستان در مناطق شرقی گیلان است.

جمال نیکویی در خاتمه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به “مهار تورم، رشد تولید” ابراز امیدواری کرد تا با تقویت جریان گاز در مناطق شرقی گیلان، محدودیت مصرف گاز صنایع در فصل زمستان بیش از گذشته کاهش یافته و زمینه رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغال فراهم شود.

همچنین در این برنامه رفیع خواه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لاهیجان از تلاش و خدمات گسترده مدیریت و کارکنان شرکت گاز به مردم شهرستان و استان تشکر و قدردانی کرد.

  • منبع خبر : گاز گیلان