دیدار مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی گیلان
دیدار مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی گیلان
مدیرکل نوسازی مدارس استان در دیدار با اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی گیلان بر کاهش دغدغه پیمانکاران و تسهیل روند فرایندهای اداری این قشر زحمت کش تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی گیلان با حضور در اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس دیدار نمودند.

مهندس دقیق در این دیدار که در محل دفتر ایشان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، ابراز داشت: تشکیل این گونه جلسات هم اندیشی و تبادل نظر و طرح مسائل و ارائه راهکار می تواند روند اجرایی پروژه های آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی استان را تسهیل نماید.

وی با برشمردن ضرورت ارتباط با ادارات مختلف در راستای توسعه فضاهای آموزشی، یادآور شد: تعامل گسترده و گسترش ارتباطات بین سازمانی با ادارات مرتبط به ویژه با اعضای سندیکای شرکتهای ساختمانی و پیمانکاران از اولویت و برنامه های اصلی این اداره کل می باشد.

 مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه عمده مراجعات مردمی ما پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی طرف قرارداد به عنوان بازوان اجرایی در امر مدرسه سازی   می باشند، افزود: ما تلاش می کنیم تا روند فرایندهای اداری این عزیزان تسهیل و از دغدغه این قشر زحمت کش کاسته شود.

در ادامه اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای ساختمانی گیلان مسائل و مشکلات مالی پروژه ها، تامین و تخصیص اعتبار، تسویه مطالبات پیمانکاران، افزایش قیمت مصالح ساختمانی، اصلاح شاخص های تعدیل و تسریع در اعلام شاخص ها، واقعی کردن شاخص ها، اصلاح شرایط عمومی پیمان را مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر نمودند.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان